「關於雞蛋仔伯伯」

「關於雞蛋仔伯伯」



在銅鑼灣大坑擺檔的「雞蛋仔伯伯」吳伯,8月8日離開左我地。
曾經上過吳伯的雞蛋仔製作班,能夠近距離學藝。
伯伯休息時,總係煙不離手。

伯伯除左專心一致炮製雞蛋仔的時間外,其他時候從不抗拒我們的鏡頭,但係記得佢只係會提醒我地,唔好拍到樣,因為曾經被食環署控告,之後慣左唔出鏡,以免惹當局注意。

吳伯的雞蛋仔成本好重,真材實料,以「實心」、外殼脆、內鬆軟見稱,加上堅持用炭火,親身品嚐過後,你會跟《食神》入面,薛家燕的反應一樣,「為什麼?為什麼?為什麼?
為什麼讓我吃到這麼好吃,如果我以後吃不到怎麼辦?」。
係既,睇黎已經無機會再食到同一個口感,伯伯既雞蛋仔製作方法,就算學到,都無地方做到,香港真係狹小得連小販都容納唔到嗎?

仿佛身邊又再次少左一樣東西,上一次消失既集體記憶係咩?可能經已唔記得左,但的確地,呢個香港已經越黎越陌生,有時候甚至好似《MATRIX》咁,每一日見到既人同事,感覺變得好唔真實,變得好唔MAKE SENSE。

好多人開始有「香港家不是家」既感覺,身邊甚至有位朋友,IPAD裝左個美國地產既APPS,日日睇住《北京遇上西雅圖》裡面o個間真係只賣60多萬港幣既兩層房子,夢想可以早日拍拍屁股移民。

「曾幾何時,我地住既係香港,宜家我地住既只係個叫香港既地方。」香港電台主持麥嘉緯說。

要再消失幾多野,先能夠喚醒到我地?
伯伯一路好走。

沒有留言:

張貼留言