單車青藏線- 老闆娘愛集郵


單車青藏線- 老闆娘愛集郵



「高山羊,沒羊羶味,跟你們廣東的不同。」民宿老闆娘跟我們說。

「高山羊在4000米海拔以上,一只值1200元,相比普通的山羊只值500元。」

於唐古拉溫泉鄉民宿內,
老闆娘整左個「手抓羊肉」我地食,
「手抓羊肉」係去西藏必食的菜式之一,
黎到旅程第十五日,
「終於」可以扮食家,
寫返個食評。

一直以為羊肉裡面既「羊肉味」,
就係羊羶味,
但係家陣咀嚼緊既呢舊羊肉,
原來真係可以無羶味!
證明人地話「食雞有雞味」,
有時係未必係正確架。

嘴裡呢舊「高山羊肉」,
細而緊致,Q彈無比,
灑上孜然粉、辣椒粉,不得了,
唔慣食羊肉既澤西食過都覺得好味。

羊肉味加上孜然粉、辣椒粉。
新鮮羊肉呀
每日旅程,
除左食野口味無咩變,都係羊肉呀面條呀之外,
每日都可以識到唔同既新朋友。

今日既新朋友,就係民宿「靳老闆」一家,
同時唔同,
佢地對我地既稱謂,
唔再係「嘉西」或「澤西」,
而係「五號」、「六號」。
「五號、六號,食晚飯啦!」老闆娘「魯芬」咁既聲嗌我地。

原來我地係「第五」同「第六」個,
佢地屋企所招待過既香港人,
對於每位來自五湖四海的旅客,
佢地印象都會特別深,
因為老闆夫婦對路過既單車客,
有無窮既話題,
除此之外,
有樣興趣佢地好喜歡公諸同好,
就係集郵,集紙鈔。

「要給你們床位都可以,先拿港幣來!」
一入門口,老闆娘就咁同我地講,
我地都嚇一嚇,一睇就知我地係香港人?

坐底後,老闆夫婦拎出佢地既珍藏,
兩人講話粗粗魯魯,但拎起郵票紙鈔時,相當細心,
收過我地「五號」、「六號」僅有帶在身既港幣紙鈔後,
兩個人都笑得好開心。

翻開珍藏寶鑑,
手多多發現,
裡面收藏了幾張澳紙,
老闆娘一察覺我既目光,
就急不及待分享幾張「澳紙」裡面既故事。
「有一個中國女孩,
跟一個澳洲來的男孩,
騎自行車到西藏,
回去後就結婚了,
到現在還有給我寄信。」

集郵、集紙鈔,
我想老闆夫婦更開心的是,
集合大家的故事,集合大家的回憶,
每張郵票,每張紙鈔,
都印住每位旅行家的故事。

集郵。

集紙鈔。
老闆娘:「他們不給港鈔的話,不給他們食飯。」
其他珍藏品,好像是狼牙。

人民幣的故事。
講完澳紙,
老闆拎左兩張人民幣出黎,
外行人唔識貨,
但老闆話其中一張有印有人民公仔的,係珍品。

「人民幣叫人民幣,因為以前的紙幣上,
都印著人民,跟今天的,已經不一樣了。」老闆說。

老闆娘提供旗子,讓單車客簽名「到此一遊。」

老闆女兒好鍾意提我地周圍參觀。

路過客人留下的。

我地都要整返張,畫得好似架。
原圖。

簽完名,連埋即影即有合照送俾老闆娘一家。
老闆大家自得其樂,晚上宵夜打邊爐,窩內的不是翠玉瓜,係類似魚旦的東西。


晚上睡的地方,幾個男人要孖鋪再孖鋪。
今晚少有到午夜先訓覺,
平時寫完日記一早就訓,
因為無野做。

但今日我地「五號」同「六號」兩個人,
除左要「被迫」表演澤嘉西MV俾老闆娘睇外,
仲同埋老闆成家在大廳睇電視睇到深夜,
先係《天天向上》,再到《新白髮魔女傳》。
原來內地節目非常好睇,
呢兩套電視節目,
令我地往後踩車時踩得特別起勁,
因為,
要趕住每日快D踩到目的地,
撻著部電視「煲劇」。

睇完電視,
臨訓前,
見到老闆娘係廳後面,
拎住我地張即影即有合照,
企係度傻笑。

有緣的話,下次黎到再同你影多張。

老闆娘拎住張即影即有合照,睇左好耐。





--------------
筆者嘉西 跟 好友澤西 於2012年9月從西寧花20多天經青藏線騎單車到西藏,致力把無厘頭帶到西藏。
澤嘉西踩西藏 facebook連結:
https://www.facebook.com/chakawest2012?fref=ts
嘉西旅行筆記 facebook連結:
https://www.facebook.com/kawest.travel?ref=hl
筆者嘉西Email: blackka76@yahoo.com.hk




沒有留言:

張貼留言