「每日一跑一歌趕走脂肪肝」#1


「每日一跑一歌趕走脂肪肝」#1
Cicada - 《匯流向海 into the Ocean》


能夠就咁換對鞋,塔LIFT落樓下,
幾分鐘路程,就到附近河邊跑步,係一種幸福。

有水既地方,特別安靜,
但人類就係矛矛盾盾,越安靜,你越會諗野。
寧靜如此,大腦會自動幫你,
過濾今日發生過既所有事情,
有咩開心、有咩傷心,
有咩傷心、有咩開心,
有咩傷心、有咩傷心,好鬼煩。

《匯流向海 into the Ocean》呢個歌名,
我學多幾年中英文都無法改個咁靚既名。
今晚一路跑,一路望海,一路聽歌,
除左沾沾幻想對面河畔有鏡頭拍住我呢個MV男主角外,
其實真心覺得,望住個海,心情好難會差,
就算差極都總有個譜。
「匯流向海」,你懶醒想望下個海既盡頭O係邊,
大海無量,你一世都唔會望得到,
既然望唔到,世界咁鬼大,
我地咁渺小,宜家唔開心D咩?

講完老土野,講個得意統計數字俾你地聽,
返到屋企後,上網GOOGLE 「自殺方法統計數字」,
想搵下到底跳樓自殺既人多,抑或係跳海自殺既人多。
答案相當有趣,根據2007既統計數字,
跳樓既佔55%,跳海既只佔3%。

唔能夠否認塔LIFT上天台,
交通應該遠比塔車在天橋中間落車方便,
但我覺得,
半個鐘前諗唔開既您,
望住個海,諗多陣,
我相信你會行返轉頭。

分享完畢,
回到依然在河邊跑步既你,
大腦都仲幫緊你過濾今日發生過咩野事情,
有工有私,
你要識得將好野KEEP起,
衰野篩走,篩唔走既話,
總有方法處理,
就如污水處理廠都有沼氣,
唔識既以為臭死鄰居,
行前一步,你可以拎佢去做燃料,
燒兩燒,力量返來了,
經一事蔡一智,人又長大了。

沒有留言:

張貼留言