單車青藏線- 在廁所裡的溫泉

單車青藏線- 在廁所裡的溫泉


廁所浸溫泉?
無錯,仲要天花板會漏水。
香港人夢寐以求既溫泉浴,
應該係冰島呀日本呀綠島呀,
就算無得睇雪睇日落,都有間私人房仔浪漫一下。

呢度個溫泉樣樣都無,
不過更加好玩,
呢個溫泉就係今日既目的地- 唐古拉溫泉。

終於可以道別高山症的藥物。

休息過後變回小白臉樣子帥了的澤西。

唔好忘記另一位同輩澤西,
剛從高山症恢復過來,
已經休息了一日,訓足了24小時。

係澤西一直沉睡既24小時裡面,
我做左好多野。

第一件事係要修理好自己架單車,
轉波系統壞了,如果修不好,
往後的上山路會很痛苦。
出發前已經上了單車維修班,
但現在屢修不果,
唯有上網whatsapp 支援隊的單車前輩,
跟單車苦戰8小時,終於修好,
消磨時間之餘,又學到維修技巧。

第二件事,尤其重要。
澤西出現明顯的高山反應,
在他床邊的我其實好徬徨,
根本未遇過高山症呢種東西,
就算上過急救上過野外醫療等課程,
呢一刻對我思考上絕無幫助。
高山症會死人的?
繼續踩?放棄?
前面就係青藏線最高的唐古拉山,(1)
唔踩過去就好似等同無黎過一樣,
真係要放棄?

腦海一片混亂,
手指只在電話裡,
重覆copy and paste 同一條問題,
傳到不同人的whatsapp裡。
「我地應唔應該繼續?」
「唔好再繼續啦!塔車直接去拉薩啦!」大家的回答好一致。

心裡再感到可惜,
理性都告訴我:「要停啦。」
whatsapp 一位最好的朋友說:
「後悔叫左澤西一齊黎。」
當時既我,咁衰既說話都講得出。

但,安全要緊。下次再踩過。

次日早上,
澤西起床,好似回光反照一樣咁精神,
「好!出發,等咩呀?」澤西問。
「你肯定你無事?」我以為佢訓傻左。
「踩啦,無野既。」聽到澤西回答,
突然對踩上「唐古拉山」有失而復得既感覺,
但仍然擔心安全問題,所以決定今天會坐車到唐古拉山山腳,
節省部份腳程,休息多一天再戰唐古拉山!

DIY 單車維修架 - 用一條行李帶把單車縛到桌子上。 
在路邊截順風車,遇上從拉薩過來的鐵騎旅客。 
在路邊截了4小時車,有村民提點可以找「無車牌」的面包車。(2)

司機大哥把我們送到唐古拉山溫泉。 
我要跟澤西分開坐,因為司機心愛的酥油已經霸佔了一個座位。

就是這些「無牌」面包車,一架4萬塊。
道別司機大哥。 
重新裝上單車,踩回後方的唐古拉山溫泉鄉。



乘車渡過沱沱河後不久,
就在唐古拉山溫泉下車。

從車上看到沱沱河的住宿環境,
好像《星球大戰》Little Skywalker 跟母親住的偏遠星球,
比之前的地方更荒涼,
絕不適合我這個肥仔跟帶病在身的澤西在這休餐,
看來乘車減輕腳程的決定不錯。

重裝好單車後,
已經聽到兩把熟悉的聲音。
原來袁大哥跟馬博士剛剛騎到這裡!

找了間叫「自行車之家」的藏民小店,
可以提供住宿及餐食,
住房費一人30塊。

老闆娘遠處已經叫我們,
先去浸溫泉,
免費的,浸過再回來。

「下?咁荒涼真係有溫泉浸?我以為只係地方名叫溫泉。」
其實依然未知澤西好返未,
浸完熱水出返黎凍親就大件事,
不過,踩左咁多日車,
點都要享受一下海拔4500米以上的溫泉!
好!把單車泊下小店旁,
就馬上去後山搵「唐古拉溫泉」!

馬大哥帶我們到自行車之家落腳。

估下前面間屋仔係咩?廁所?岩啦,你答得岩,有睇標題就知道係溫泉啦。
一路走一路行,到底邊度有溫泉呀?
前一大片平原荒漠中,只有一間屋仔,
呢間屋仔殘舊破落,
日光日白底下望過去依然覺得恐怖,
感覺似《潘神的迷宮》咁,
入左去就會通去地下世界。

行得越黎越近,
「真係溫泉呀!聞到硫磺味!」
入到去!不得了!
真係廁所咁樣,好大個浴缸,
有一個出水位,長期有充滿硫磺味的熱水流出,
缸邊有一堆舊報紙,
相信係俾你用黎阻塞去水位,
好似自己屋企咁,裝溫泉水浸溫泉。

馬博士(右邊)對呢度充滿懷疑,「真係溫泉黎?」
聽聞硫磺溫泉水流過的地方都會染黃。

好正呀浸緊腳,踩左咁多日,呢度又凍,加埋環境,你可能一世都未試過。

又再令我有《潘神的迷宮》感覺的,就係牆上有一堆看不明白的中文字。
什麼是「擼管」?為何「擼管」會擼出血? (3)

為什麼「擼管」要帶老婆來?

感動的合照,有你有我情有天有溫泉有地。 
從「廁所溫泉」望回唐古拉溫泉。
4500米海拔在廁所裡面,
4個大馬騮一齊浸溫泉
再拍埋我地既MV,
夫复何求呀。

唐古拉山溫泉MV 0:57開始 



註:
(1) 唐古拉山:青藏線的最高點,海拔5220米,是自行車客最嚮往攀越的地方。
(2) 「無車牌」面包車:因為拉薩買車貴,有藏民會在較遠的蘭州買車,然後在「無牌」的情況下駛回拉薩再登記。所以一般車內只有司機一人,容易接載路上的旅客。
(3) 擼管:意思請自行 google search。

--------------
筆者嘉西 跟 好友澤西 於2012年9月從西寧花20多天經青藏線騎單車到西藏,致力把無厘頭帶到西藏。
澤嘉西踩西藏 facebook連結:
https://www.facebook.com/chakawest2012?fref=ts
嘉西旅行筆記 facebook連結:
https://www.facebook.com/kawest.travel?ref=hl
筆者嘉西Email: blackka76@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言